El mòdul de marcatges de timenet permet gestionar les hores de treball de la plantilla, sense instal·lar cap software, tan sols cal tenir connexió a internet, per tant es poden tenir punts de marcatge en els dispositius del personal, encara que estigui en constant mobilitat, i en el panell d’administració es pot controlar tot en un sol cop d’ull.
Cada persona que treballi a l’empresa, a través d’un usuari i una contrasenya, podrà visualitzar totes les seves dades, i també comunicar-se, amb l’equip directiu per poder gestionar el seu horari laboral, els seus dies de vacances, permisos, absències, baixes, etc.
Sistemes com el de timenet poden permetre també gestionar el talent, ja que a través del mòdul de projectes permet organitzar la feina de cada persona assignant-li projectes concrets, i fer el seguiment de totes les feines realitzades per cada treballador/a.
Amb el nou mòdul de helpdesk i tiquets de suport, es poden atendre molt més fàcilment totes les consultes dels clients, i també es poden centralitzar en un sol lloc tota la informació que requereix el sistema d’atenció al client, d’aquesta manera és molt més fàcil poder resoldre conflictes, contestar preguntes, poder enviar la informació comercial, i així assegurar una plena satisfacció del client.