MÒDUL DE TIQUETS - HELPDESK

Automatitzeu la gestió d'avisos, consultes i tasques internes. Augmenteu la facturació i reduïu els costos de personal.

timenet, disposa d’un mòdul de tiquets de suport, també conegut com a helpdesk, que us permet automatitzar la gestió de tasques a realitzar,
com incidències de clients, avisos, consultes o qualsevol altre tipus de tasques internes.

Per evitar pèrdues de temps, duplicitats i malentesos causats per consultes que arriben a través d'una varietat de canals, telèfons, correus electrònics i formularis,
utilitzeu el mòdul de tickets de suport de timenet. El vostre personal treballarà més eficientment i millorareu la satisfacció dels vostres clients.

A més, en centralitzar totes les consultes en un sol lloc, simplificareu la comunicació interna i la coordinació entre els membres del vostre equip de suport.
En resum, timenet amb aquest sistema de helpdesk, us proporciona les eines necessàries per oferir un servei al client eficient.

Tot això i molt més sense necessitat de fer cap inversió ni compromís de permanència.

 DESCARREGAR TRÍPTIC  VEURE VÍDEO  CONTACTEU AMB NOSALTRES

UN SERVEI AL CLIENT MÉS EFICIENT

Automatitzeu la gestió d’avisos i consultes.

El concepte ticket de suport, també conegut com a helpdesk, està molt implantat en empreses grans, però en empreses mitjanes i petites ja no és tan conegut. De fet, moltes empreses desconeixen aquest concepte i com aquests sistemes els poden ajudar a tenir una empresa més eficient i uns clients més satisfets.

L’objectiu és molt senzill, es tracta de posar un sistema fàcil perquè els clients registrin les seves peticions, que poden ser consultes, avisos, suggeriments o qualsevol altre qüestió, de forma que tota la informació quedi registrada i centralitzada perquè les pugueu atendre d’una forma fàcil i ordenada.

L’estalvi de temps que us proporciona un sistema d’aquest tipus pot ser molt important ja que s’eliminen trucades innecessàries, s’evita que es perdi el temps en converses que sovint no tenen res a veure amb la feina, s’eviten interrupcions, i com a resultat el vostre personal disposa de més temps per atendre als clients.

INTEGRACIÓ AMB LA VOSTRA PÀGINA WEB

Podeu incloure un formulari a la vostra pàgina web que genera automàticament un tiquet al sistema.

Integreu el mòdul de tiquets de timenet amb la vostra web

timenet permet integrar un petit formulari a qualsevol pàgina web perquè els vostres clients us facin les consultes, registrin avisos, etc. D'aquesta manera tota la informació entrarà directament al sistema de helpdesk (tickets).

Per agilitzar encara més la gestió dels tickets, podeu configurar-ho perquè cada consulta en funció del seu contingut s'assigni automàticament a un responsable o a un departament, per exemple, una assessoria podria definir que les consultes sobre comptabilitat s’assignin al departament fiscal i les de relacionades amb nòmines i contractes al departament laboral. 

timenet us permet definir lliurement quins son els vostres departaments i tipus de consultes.

Aquest també és un sistema molt fàcil d’implementar, ja que només cal definir el formulari, vincular-ho amb la vostra pàgina web i dir als vostres clients que l’omplin cada vegada que ho necessitin.

El mètode del formulari és totalment compatible amb el sistema d’integració d’una bústia de correu electrònic que expliquem en el següent punt, per tant el client pot escollir de quina forma registra el ticket, però té com a principal avantatge que podeu definir en el formulari els camps que el client us ha d’informar, quins son obligatoris, quins no ho son i tot això permet més automatització en el procés de registre del ticket.

INTEGRACIÓ AMB CORREU ELECTRÒNIC

Configureu un compte de correu per convertir els e-mails rebuts per aquesta bústia en tiquets.
Estalvieu temps i eviteu malentesos.

Eviteu rebre un mateix correu a vàries bústies, ja que això fa que s’acabin provocant duplicats de feina perquè vàries persones estan atenent un mateix correu, o perquè s’han d’anar preguntant entre elles qui s’encarrega d’atendre’l, o el que és pitjor, que un correu s’acabi ignorant perquè al rebre’l vàries persones totes han pensat que ja ho gestionava un altre persona.

Amb aquesta opció, podeu tenir una bústia de correu que automàticament registri un ticket amb el contingut del correu.
És un sistema fàcil de posar en marxa, ja que només heu de dir als vostres clients que us enviïn els avisos, consultes, etc., a una bústia determinada.

timenet reconeix el correu del remitent i això li permet obrir automàticament un ticket amb el contingut del correu. A més, si el correu del destinatari ja està dins de la vostra base de dades de clients o contactes, el ticket ja quedarà vinculat directament al client, facilitant-vos encara més la gestió dels avisos.

Podeu configurar l’aplicació perquè el client automàticament rebi un correu de resposta, així queda constància que l’heu rebut. 

A partir d’aquí, tant les respostes que envieu als vostres clients des de timenet com les que els clients us contestin per correu electrònic, quedaran vinculades en el mateix ticket, facilitant-vos així que pugueu consultar tot el que s’ha parlat mentre el ticket ha estat obert.

PANELL DE CONTROL DE CLIENTS

Un panell personalitzat per als vostres clients perquè puguin veure i gestionar els seus tickets.

Mòdul de tiquets, panell de control client

El panell de control de clients és un altre mètode que el mòdul de tickets de timenet us aporta per oferir als vostres clients un sistema de helpdesk més personalitzat.

Amb aquest sistema, els clients s’identifiquen amb un usuari i contrasenya i entren en una àrea privada des de la qual poden registrar nous tickets, veure quins estan encara oberts i també consultar els que ja s’han tancat.

Aquest sistema és compatible amb el de tenir una bústia de correu específica o un formulari a la vostra web per registrar els tickets. Depenent de la vostra forma de treballar i del perfil dels vostres clients, podeu utilitzar un únic sistema o tots, per exemple, us podeu trobar amb clients petits que els hi sigui més fàcil entrar la seva petició a  través d’un formulari web, mentre que si teniu clients més grans, us valorin positivament tenir un portal des del que registrar els tickets ja que això a ells també els hi aporta més control intern i els hi facilita la relació amb vosaltres.

L’important és que timenet és suficientment flexible i us ofereix les opcions necessàries perquè sigui fàcil per vosaltres i sobretot pels vostres clients.

IMPORTACIÓ DE CONTACTES

Importeu els vostres contactes a timenet.

Per tal que les consultes que rebeu ja quedin assignades automàticament a cada client, cal que els tingueu donats d’alta a timenet amb unes dades bàsiques per poder-los identificar. 

Aquest procés el podeu fer manualment, donant-los d’alta a mida que us vagin entrant els tickets o de forma automàtica amb el mòdul avançat de timenet que us permet importar els vostres contactes i clients, i d’aquesta forma tenir sincronitzada la vostra base de dades de contactes de timenet amb la del vostre programa de gestió.

En el cas que es generi un ticket per un contacte que no teniu identificat, aquest queda igualment registrat dins del sistema i posteriorment podreu assignar-ho a un dels vostres contactes existents o donar-lo d’alta manualment si fos necessari.

GRUPS DE TREBALLADORS

timenet us permet crear grups de treballadors per facilitar la gestió dels tiquets.

timenet us permet crear grups de treballadors per facilitar la gestió dels tiquets

Podeu crear grups de treballadors si a la vostra empresa hi ha vàries persones que atenen diferents categories de tickets. D’aquesta forma quan es registra un ticket, aquest el poden veure vàries persones que tenen capacitat per gestionar-ho, però no queda visible per la resta de treballadors.

Aquesta funció és molt útil, ja que us assegureu que encara que tingueu diferents torns de treball, treballadors de vacances, baixes per malaltia o altres absències, els tickets que rebeu sempre poden ser atesos ja que son visibles per les persones que formen aquell grup i en cas que la persona que el tenia assignat no hi sigui, un altre membre del seu grup el pot gestionar.

És una funció opcional, és a dir, si no ho necessiteu no esteu obligats a definir aquests grups.

ESTADÍSTIQUES

Informació útil que us ajuda a gestionar millor el vostre servei al client.

El mòdul de tickets de timenet us ofereix unes estadístiques que us poden ser de gran utilitat per gestionar millor el servei als vostres clients, ja que us permetran veure fàcilment tant l’estat de càrrega de feina actual, com l’historial de tickets que s’han atès.

Aquestes son algunes de les dades que podeu veure amb les estadístiques que us ofereix aquesta opció, sempre seleccionant entre un període de temps concret:

  • Quants tickets s’han registrat.
  • Quants tickets estan oberts, esperant resposta o s’han tancat.
  • Els tickets per treballador especificant quants estan els que estan oberts, esperant resposta, tancats i els que han sobrepassat el temps promig de resolució.
  • Els tickets per les categories o departaments que hagueu configurat.
  • Es tickets segons el seu origen: correu electrònic, formulari web o portal de client.
  • Els tickets segons el seu estat.
  • Els clients que més tickets us reporten.

També podeu exportar aquestes dades a Excel o altres formats per analitzar-les des d’altres punts de vista.

SEGUIMENT EN TEMPS REAL

Accediu als tiquets des de qualsevol lloc.

Accediu al mòdul de tiquets de timenet des de qualsevol lloc

El mòdul de tickets de timenet facilita la gestió i resolució dels avisos ja que és accessible des de qualsevol lloc, només cal tenir un dispositiu amb connexió a Internet.

Es vostres treballadors poden veure si tenen un nou ticket encara que estiguin fora de l’empresa o si han tingut resposta d’algun client sobre un tema que estiguessin gestionant. Moltes vegades això també els permet aprofitar més el temps, ja que en acabar una feina per un costat poden notificar que ja està feta donant el ticket per tancat, tot seguit consultar quin és el proper ticket que han de resoldre i en funció del que sigui, poden reorganitzar la seva ruta o jornada.

Al mateix temps, els responsables de l’empresa també poden accedir al sistema encara que estiguin fora de l’oficina, ja sigui per saber si una feina ha estat realitzada, com per qualsevol altre gestió relacionada amb els tickets.

Aquest lloc web utilitza cookies. Les cookies pròpies s'utilitzen per millorar els nostres serveis i assegurar un bon funcionament de la pàgina. L'usuari té la possibilitat d'acceptar només les cookies necessàries o d'acceptar-les totes. A més té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar