Eviteu rebre un mateix correu a vàries bústies, ja que això fa que s’acabin provocant duplicats de feina perquè vàries persones estan atenent un mateix correu, o perquè s’han d’anar preguntant entre elles qui s’encarrega d’atendre’l, o el que és pitjor, que un correu s’acabi ignorant perquè al rebre’l vàries persones totes han pensat que ja ho gestionava un altre persona.
Amb aquesta opció, podeu tenir una bústia de correu que automàticament registri un ticket amb el contingut del correu.
És un sistema fàcil de posar en marxa, ja que només heu de dir als vostres clients que us enviïn els avisos, consultes, etc., a una bústia determinada.
timenet reconeix el correu del remitent i això li permet obrir automàticament un ticket amb el contingut del correu. A més, si el correu del destinatari ja està dins de la vostra base de dades de clients o contactes, el ticket ja quedarà vinculat directament al client, facilitant-vos encara més la gestió dels avisos.
Podeu configurar l’aplicació perquè el client automàticament rebi un correu de resposta, així queda constància que l’heu rebut.
A partir d’aquí, tant les respostes que envieu als vostres clients des de timenet com les que els clients us contestin per correu electrònic, quedaran vinculades en el mateix ticket, facilitant-vos així que pugueu consultar tot el que s’ha parlat mentre el ticket ha estat obert.