COM US POT AJUDAR timenet?

Cada mòdul de timenet us aporta unes avantatges concretes, que poden variar segons la tipologia de cada empresa.

Tot seguit us enumerem alguns d’aquests beneficis, però segur que un cop comenceu a utilitzar timenet en podeu trobar d’altres.

 

Sobre el servei, preu, fiabilitat i funcionalitats:

  • timenet és una aplicació fàcil i econòmica en tots els seus mòduls.
  • Som propers i oferim un servei personalitzat. 
  • Podeu trucar-nos i parlar amb els nostres tècnics o si ho preferiu us truquem nosaltres.
  • Oferim un preu molt ajustat i que no hem incrementat des de l’any 2017.
  • És una aplicació fiable, que actualment utilitzen més de 5.000 empreses.
  • timenet compleix amb tots els requisits en matèria de protecció de dades.
  • Incorpora totes les funcionalitats que necessiten la majoria de les empreses, sense complicacions.
  • Continuem millorant timenet amb noves funcions i adaptant-lo als canvis legals.
  • Sense permanències, ni cap compromís per part vostra.
  • Garantia total de satisfacció, si no us agrada us tornem els diners.

Mòdul de Marcatges (Registre jornada laboral):

  • Facilita el registre obligatori de la jornada laboral, tant per l’empresa com pels empleats.
  • Adaptat a la normativa vigent: Evita sancions.
  • Millora els controls horaris: puntualitat, absències, permisos, vacances, torns...
  • És accessible des de l’empresa i en teletreball.
  • Aporta transparència entre empresa i treballadors sobre les hores treballades.
  • Geolocalització dels marcatges, sabreu des de quin lloc s’ha fitxat.
  • Permet fitxar amb el sistema que més uns convingui: ordinador, tablet, telèfon mòbil, lectors de targetes o altres dispositius específics per fitxar.

Mòdul de Projectes:

  • Control sobre les hores dedicades a cada feina.
  • Permet imputar altres despeses per obtenir la rendibilitat de cada projecte.
  • Podreu preveure desviacions mentre s’està executant el projecte.
  • Ajuda a incrementar la facturació, ja que s’acaben apuntant les hores que realment es dediquen a cada feina.
  • Augmenta la rendibilitat dels treballadors, ja que els ajuda a ser conscients de a què dediquen el seu temps.
  • Podreu saber quines feines o quins clients son els més rendibles per la vostra empresa.

Mòdul de Tickets (Helpdesk):

  • Simplifica el registre de les peticions de servei i consultes dels clients.
  • Centralitza totes les sol·licituds dels clients en un sol lloc, cosa que facilita la gestió d'incidències i el seguiment de les mateixes.
  • Elimina el temps dedicat a anotar manualment aquestes peticions.
  • Facilita l’organització de les persones que han d’atendre als clients.
  • Evita les interrupcions dels equips d’atenció al client.
  • Evita pèrdues de temps per duplicitat de tasques.
  • Augmenta la satisfacció dels clients ja que tot queda registrat i s’eliminen els malentesos.
  • Us ajuda a incrementar la vostra facturació, ja que teniu constància de tots els serveis i consultes atesos.
  • Evita que es quedin consultes sense atendre, cosa que pot afectar la reputació de l'empresa.

Mòdul d'ACCESSOS:

  • Permet definir quines persones poden accedir als diferents punts de l’empresa.
  • Podeu configurar els horaris d’accés i les dates tant per zones com per persones.
  • Guarda registre dels accessos realitzats.
  • Disposeu d’un panell centralitzat des del que podeu fer canvis de forma immediata.
  • Eviteu haver de repartir còpies de claus.
  • Podeu autoritzar o denegar els accessos de forma remota, no cal que estigueu a l’empresa.

Mòdul AVANÇAT:

  • Configuració personalitzada de dades a importar o exportar en diferents formats, per connexió amb altres programes o anàlisi de la informació.
  • Personalització d’informes.
  • API (interfície de programació d’aplicacions) per empreses que vulguin desenvolupar integracions avançades entre timenet i altres programes.
  • Facilita la gestió de vacances no realitzades en l’any anterior.
  • Ajuda automatitzada en el control d’incidències en el registre horari.
  • Estalvi de temps amb la sol·licitud de registre d’incidències directament per part dels treballadors.

Mòdul fitxers:

  • Un espai privat per compartir documentació laboral amb els vostres treballadors, com nòmines, contractes, justificants o altres.
  • També podeu compartir altres documents relacionats amb projectes, amb gestions amb clients, avisos o el que necessiteu.
  • S’inclou un espai gratuït que podeu anar ampliant segons les vostres necessitats per un cost molt reduït.

Aquest lloc web utilitza cookies. Les cookies pròpies s'utilitzen per millorar els nostres serveis i assegurar un bon funcionament de la pàgina. L'usuari té la possibilitat d'acceptar només les cookies necessàries o d'acceptar-les totes. A més té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar