Els clients, al seu torn, exigeixen solucions i respostes ràpides i personalitzades, tant pel que fa a les accions prèvies a l’adquisició de productes o serveis com quant al servei posterior a la venda.
Les empreses, per tant, necessiten conèixer molt millor els seus clients i anticipar-se, en la mesura del possible, a les seves necessitats futures, fins al punt que gairebé es podria afirmar que la informació de què disposa una empresa sobre el mercat i els seus clients esdevé el recurs més important d’una organització.
En mercats tan competitius com els actuals, els usuaris exigeixen serveis de valor afegit elevat, per exemple el mòdul de tiquets de suport de timenet, possibilitant el contacte directe amb el client per resoldre problemes o dubtes dels clients, que al mateix temps constitueix una font d’informació de gran valor per a les empreses per a l’orientació de la seva oferta.
Quan es parla de customer care es fa referència a totes les activitats relacionades, directament i indirectament, amb l’atenció al client, i està clar que si es vol ser més eficient és indispensable tenir un sistema de gestió de tiquets o helpdesk que us permeti centralitzar la informació, gestionar la resolució dels casos, peticions d’informació comercial, organitzar les tasques internes i finalment ajudar-vos a millorar la satisfacció dels vostres clients.