1. Mòdul de Marcatges
Aquest mòdul facilita el registre obligatori de la jornada laboral, tant per a l'empresa com per als empleats. Adaptat a la normativa vigent, ajuda a evitar sancions i millora els controls horaris, incloent la gestió de puntualitat, absències, permisos, vacances i torns. És accessible tant des de l'empresa com en teletreball, permetent fitxar a l'empresa, en mobilitat i en teletreball.
2. Mòdul de Projectes
Dissenyat per gestionar els projectes i treballs que es duen a terme a l'empresa, aquest mòdul permet un control detallat del temps invertit en cada projecte, ajudant a optimitzar recursos i a millorar la rendibilitat.
3. Mòdul de Tiquets (Helpdesk)
També conegut com a Helpdesk, aquest mòdul facilita el servei d'atenció al client i l'organització de tasques. Millora la satisfacció del client, redueix despeses i ajuda a incrementar la facturació.
4. Mòdul d'Accessos
Aquest mòdul ofereix seguretat i control en els accessos a les instal·lacions. És un sistema fàcil, econòmic i centralitzat que permet gestionar qui entra i surt de les teves instal·lacions, garantint la seguretat de l'empresa.
5. Mòdul Avançat
Aquest complement per a la resta de mòduls et permet estalviar temps i automatitzar processos. Ofereix funcions addicionals que faciliten encara més la feina, permetent integracions amb tercers i una major personalització segons les necessitats de l'empresa.
6. Mòdul de Fitxers
Aquest espai privat et permet compartir documents amb els teus treballadors, com ara nòmines, justificants, contractes, documentació de projectes o altres arxius. Facilita la comunicació interna i assegura que tots els empleats tinguin accés a la documentació necessària de manera segura i organitzada.