Teniu algun sistema de control d’horaris?

A partir del maig totes les empreses hauran de tenir un sistema de control d’horaris per poder registrar les hores d’entrada i de sortida dels seus treballadors, i computar la jornada laboral de cada un/a, així ho marca la nova normativa que entrarà en vigor d'aquí a dos mesos.

19/03/2019

Aquesta normativa s’ha establert perquè s’ha detectat que a moltes empreses es fan moltes hores extres que ni es paguen, ni tampoc es cotitzen, i això suposa una gran pèrdua de diners pel sistema públic de la seguretat social, i també una disminució de l’oferta de llocs de treball. Darrera d’aquesta llei també hi ha la pretensió d’ajudar a conciliar la vida laboral i la familiar, una assignatura pendent per una societat actual.

Fins a ara tan sols era obligatori registrar la jornada laboral de treballadors a temps parcial, però el Decret Llei emès aquest mes de març, estableix de forma molt clara que a partir del maig de 2019 caldrà tenir un registre de la jornada laboral de tots/es els/les treballadores de l’organització, i guardar-lo durant 4 anys.

Davant d’aquesta nova normativa cal buscar solucions efectives que permetin implantar de forma àgil i senzilla aquest sistema de control d’horaris, i registrar fàcilment les hores de treball i els possibles absentismes de la plantilla empresarial.

Sistema de control d'horaris

timenet ofereix solucions, es tracta d’una aplicació online, que no necessita instal·lar cap software, i per tant és accessible des de qualsevol lloc i dispositiu, el resultat és un sistema d'implantació molt fàcil, ràpid, i econòmic.

El sistema de registre de la jornada laboral timenet permet:

  • GEOLOCALITZACIÓ: Veure sobre un mapa on i quan es comença a treballar
  • CONTROL HORARI: Registrar fàcilment les hores de treball i els absentismes
  • PROJECTES: Controlar la dedicació dels empleats a projectes, tasques o serveis
  • CALENDARI: Fàcil gestió del l'horari, baixes, permisos i dedicació a projectes
  • VACANCES: Assignar vacances garantint un mínim de treballadors
  • MISSATGES: Notificar als treballadors qualsevol eventualitat
  • SEGUIMENT: Controlar en temps real hores d’entrada i sortida
  • NOTIFICACIONS: Avisos automàtics d’errors en els marcatges

 

És una eina fàcil i intuïtiva que permet gestionar les hores de treball dels empleats i també els calendaris laborals de l’organització, les vacances de la plantilla i per tant assegurar el compliment d’aquesta aquesta nova normativa.

 

 Contacteu avui mateix i us ampliarem la informació!

This website uses cookies. Our own cookies are used to improve our services and ensure the proper functioning of the website. The user has the option of accepting only the necessary cookies or accepting all of them. In addition, you can configure your browser to prevent them from being installed on your hard drive, although you should bear in mind that doing so may cause difficulties in navigating the website.

Accept all cookies
Accept only necessary cookies
How to configure