Teniu algun sistema de control d’horaris?

A partir del maig totes les empreses hauran de tenir un sistema de control d’horaris per poder registrar les hores d’entrada i de sortida dels seus treballadors, i computar la jornada laboral de cada un/a, així ho marca la nova normativa que entrarà en vigor d'aquí a dos mesos.

3/19/2019

Aquesta normativa s’ha establert perquè s’ha detectat que a moltes empreses es fan moltes hores extres que ni es paguen, ni tampoc es cotitzen, i això suposa una gran pèrdua de diners pel sistema públic de la seguretat social, i també una disminució de l’oferta de llocs de treball. Darrera d’aquesta llei també hi ha la pretensió d’ajudar a conciliar la vida laboral i la familiar, una assignatura pendent per una societat actual.

Fins a ara tan sols era obligatori registrar la jornada laboral de treballadors a temps parcial, però el Decret Llei emès aquest mes de març, estableix de forma molt clara que a partir del maig de 2019 caldrà tenir un registre de la jornada laboral de tots/es els/les treballadores de l’organització, i guardar-lo durant 4 anys.

Davant d’aquesta nova normativa cal buscar solucions efectives que permetin implantar de forma àgil i senzilla aquest sistema de control d’horaris, i registrar fàcilment les hores de treball i els possibles absentismes de la plantilla empresarial.

Sistema de control d'horaris

timenet ofereix solucions, es tracta d’una aplicació online, que no necessita instal·lar cap software, i per tant és accessible des de qualsevol lloc i dispositiu, el resultat és un sistema d'implantació molt fàcil, ràpid, i econòmic.

El sistema de registre de la jornada laboral timenet permet:

  • GEOLOCALITZACIÓ: Veure sobre un mapa on i quan es comença a treballar
  • CONTROL HORARI: Registrar fàcilment les hores de treball i els absentismes
  • PROJECTES: Controlar la dedicació dels empleats a projectes, tasques o serveis
  • CALENDARI: Fàcil gestió del l'horari, baixes, permisos i dedicació a projectes
  • VACANCES: Assignar vacances garantint un mínim de treballadors
  • MISSATGES: Notificar als treballadors qualsevol eventualitat
  • SEGUIMENT: Controlar en temps real hores d’entrada i sortida
  • NOTIFICACIONS: Avisos automàtics d’errors en els marcatges

 

És una eina fàcil i intuïtiva que permet gestionar les hores de treball dels empleats i també els calendaris laborals de l’organització, les vacances de la plantilla i per tant assegurar el compliment d’aquesta aquesta nova normativa.

 

 Contacteu avui mateix i us ampliarem la informació!

Aquest lloc web utilitza cookies. Les cookies pròpies s'utilitzen per millorar els nostres serveis i assegurar un bon funcionament de la pàgina. L'usuari té la possibilitat d'acceptar només les cookies necessàries o d'acceptar-les totes. A més té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar