Ja fa un parell d’any que hi ha una normativa que obliga a portar un registre de la jornada laboral, ja que s’havia detectat que a moltes empreses es feien hores extres que ni es pagàven, ni tampoc es cotitzàven, i això suposava una gran pèrdua de diners pel sistema públic de la seguretat social, i també una disminució de l’oferta de llocs de treball, arrel de la pandèmia també va sorgir la necessitat de controlar d’alguna manera el teletreball i buscar mecanismes per ajudar a conciliar la vida laboral i la familiar.
La Llei estableix de forma molt clara i precisa que cal tenir un registre de la jornada laboral de tots/es els/les treballadores de l’organització, i guardar-lo durant 4 anys. El nostre sistema timenet és una solucions efectiva que permet implantar de forma àgil i senzilla aquest sistema de control d’horaris, així com registrar les hores de treball, i també els possibles absentismes de la plantilla empresarial.
El sistema de registre de la jornada laboral timenet permet:
- CONTROL HORARI: Registrar fàcilment les hores de treball i els absentismes
- PROJECTES: Controlar la dedicació dels empleats a projectes, tasques o serveis
- CALENDARI: Fàcil gestió del l'horari, baixes, permisos i dedicació a projectes
- VACANCES: Assignar vacances garantint un mínim de treballadors
- MISSATGES: Notificar als treballadors qualsevol eventualitat
- SEGUIMENT: Controlar en temps real hores d’entrada i sortida
- GEOLOCALITZACIÓ: Veure sobre un mapa on i quan es comença a treballar
- NOTIFICACIONS: Avisos automàtics d’errors en els marcatges