Sabeu com gestionar el temps a la vostra empresa?

Gestionar el temps és un dels reptes empresarials més importants per optimitzar la productivitat de la plantilla i aconseguir millorar, ja que principis com el de Pareto parteixen de la base que “el 20% del temps de treball d’una persona contribueix al 80% dels resultats”.

3/26/2019

Actualment, si es pot fer un seguiment de totes les feines realitzades pels/les treballadors/res a cada projecte, hi haurà eines i mecanismes per analitzar i optimitzar el temps a l’empresa, i aconseguir més fàcilment els objectius marcats.

La gestió del temps és un dels reptes actuals de l’organització empresarial, ja que el capital més important per una empresa és l’humà, és a dir les persones que hi treballen, si es pot aconseguir millorar la seva productivitat i guiar-los de manera més efectiva en el desenvolupament de les seves tasques, s’haurà assolit una fita molt important.

El sistema timenet, té un mòdul dedicat al control i la gestió de projectes, es tracta d’una eina fàcil i intuïtiva, que es pot fer servir online, i per tant no requereix instal·lació, i que permet assignar, de forma senzilla, projectes i tasques concretes a cada treballador/a, i així gestionar més efectivament el temps dedicat a cada cosa.

Sense cap inversió prèvia, ni obligació de permanència, amb timenet, es pot fer el seguiment de les feines i tasques concretes que el personal de l’empresa dedica a cada projecte; també es poden gestionar les vacances, i exportar les dades a un programa de facturació.

Gestionar el temps

timenet consta de dos mòduls, que es poden aplicar juntament o per separat, el primer, és el de marcatges i serveix per fitxar, i el segon, el de projectes, permet fer tot això:

  • CONTROL DE PROJECTES: Controlar la dedicació dels empleats a projectes, tasques o serveis.
  • FACTURACIÓ SINCRONITZADA: Importar automàticament dades al sistema de facturació.
  • MISSATGES: Notificar als treballadors qualsevol eventualitat.
  • GEOLOCALITZACIÓ: Veure sobre un mapa on i quan es comença a treballar.
  • VACANCES: Assignar vacances garantint un mínim de treballadors.
  • ASSIGNACIONS: Desglossament de diferents tipus d’imputacions a cada projecte.
  • CALENDARI LABORAL: Fàcil gestió del l'horari, baixes, permisos i dedicació a projectes.
  • NOTIFICACIONS: Avisos automàtics d’errors en els marcatges.
  • CALENDARI DEL PROJECTE: Permet veure quins dies s’han dedicat a les hores de treball a projectes i tasques concretes.

 

El més interessant és que totes aquestes funcionalitats es poden adaptar a cada cas en concret, i l’empresa pot configurar el seu panell d’administració i l’ús que farà de cada servei.

 

 Contacteu avui mateix i us explicarem amb detall com funciona el mòdul de projectes de Timenet!!

Aquest lloc web utilitza cookies. Les cookies pròpies s'utilitzen per millorar els nostres serveis i assegurar un bon funcionament de la pàgina. L'usuari té la possibilitat d'acceptar només les cookies necessàries o d'acceptar-les totes. A més té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar