Es tracta d’una aplicació totalment online, per tant s’hi pot accedir des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet, sigui un PC, una tablet o un smartphone, i no requereix cap tipus d’instal·lació ni de descàrrega d’Apps.
Posar en funcionament timenet és molt senzill i ràpid, a través d’un panell de control cada empresa pot adaptar el sistema a les seves necessitats.
timenet disposa de tres mòduls, que es poden utilitzar conjuntament o per separat, depenent de les necessitats concretes de cada organització:
1.- Registre jornada laboral: cada treballador tindrà un codi assignant, que és el que haurà de marcar per indicar si entra o surt de la feina, o fa algun tipus de parada entremig. Amb aquest sistema tan fàcil és possible:
- Gestionar la flexibilitat laboral
- Programar les jornades de vacances
- Geolocalitzar els marcatges
- Registrar les absències
- Disposar de missatgeria interna
2.- Control de projectes: permet registrar el temps que es dedica a cada tasca, i ajuda a gestionar millor el temps i poder saber coses com la rendibilitat per client, treballador, projecte, etc.
3.- Integració amb altres aplicacions: serveix per enllaçar timenet amb el seu ERP o programa de gestió de nòmines.