Amb aquest nou Mòdul de helpdesk es podran atendre molt més fàcilment totes les consultes i preguntes dels clients, i també serà una altra eina per ajudar a organitzar i gestionar millor les tasques internes que es duguin a terme.
Amb el nostre mòdul de tiquets de suport es podrà centralitzar en un sol lloc tota la informació que requereix atenció al client, d’aquesta manera serà molt més àgil poder resoldre conflictes, contestar preguntes, poder enviar la informació comercial, i així assegurar una plena satisfacció del client.
Es tracta d’un sistema totalment online, és una aplicació que és accessible des de qualsevol PC, Tablet, i smartphone que disposi de connexió a internet, amb la comoditat que no cal descarregar ni instal·lar res.
El nou Mòdul de tiquets de suport es pot sincronitzar amb el vostre correu electrònic, es pot integrar un formulari d’entrada de tiquets a la vostra web, es poden importar els vostres contactes, es pot crear un portal de gestió de tiquets per tal que cada client hi pugui entrar i consultar els seus tiquets, es podrà integrar amb el mòdul de gestió de projectes, i també es pot tenir accés a totes les estadístiques i la informació que permeti analitzar per millorar, també
D’aquesta manera es pot millorar el servei d’atenció al client, i evitar pèrdues de temps, ja que les tasques no es duplicaran, i es podrà controlar molt fàcilment el temps que es dedica a cada client, això suposa un increment de la seva satisfacció, i un augment de la productivitat de les persones que s’encarreguen de la gestió dels clients, així com un estalvi de costos de plantilla, i la seguretat que no hi haurà cap tema que es quedi sense resoldre.