Millorar l’atenció del client online

Des de timenet hem creat un nou mòdul de tiquets de suport o helpdesk, per ajudar a millorar l’atenció del client online, es tracta d’un software que té com a objectiu gestionar aquest tipus de tiquets per les petites i mitjanes empreses.

3/29/2021

Amb aquest nou Mòdul de helpdesk es podran atendre molt més fàcilment totes les consultes i preguntes dels clients, i també serà una altra eina per ajudar a organitzar i gestionar millor les tasques internes que es duguin a terme.

Amb el nostre mòdul de tiquets de suport es podrà centralitzar en un sol lloc tota la informació que requereix atenció al client, d’aquesta manera serà molt més àgil poder resoldre conflictes, contestar preguntes, poder enviar la informació comercial, i així assegurar una plena satisfacció del client.

Es tracta d’un sistema totalment online, és una aplicació que és accessible des de qualsevol PC, Tablet, i smartphone que disposi de connexió a internet, amb la comoditat que no cal descarregar ni instal·lar res.

El nou Mòdul de tiquets de suport es pot sincronitzar amb el vostre correu electrònic, es pot integrar un formulari d’entrada de tiquets a la vostra web, es poden importar els vostres contactes, es pot crear un portal de gestió de tiquets per tal que cada client hi pugui entrar i consultar els seus tiquets, es podrà integrar amb el mòdul de gestió de projectes, i també es pot tenir accés a totes les estadístiques i la informació que permeti analitzar per millorar, també

D’aquesta manera es pot millorar el servei d’atenció al client, i evitar pèrdues de temps, ja que les tasques no es duplicaran, i es podrà controlar molt fàcilment el temps que es dedica a cada client, això suposa un increment de la seva satisfacció, i un augment de la productivitat de les persones que s’encarreguen de la gestió dels clients, així com un estalvi de costos de plantilla, i la seguretat que no hi haurà cap tema que es quedi sense resoldre.

Atenció del client online

VOLEU MÉS INFORMACIÓ?

Aquest lloc web utilitza cookies. Les cookies pròpies s'utilitzen per millorar els nostres serveis i assegurar un bon funcionament de la pàgina. L'usuari té la possibilitat d'acceptar només les cookies necessàries o d'acceptar-les totes. A més té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar