timenet és una aplicació online, molt fàcil d’utilitzar, ja que no necessita instal·lar cap software, tan sols cal un dispositiu amb connexió a internet, i a partir d’aquí cada empresa pot contractar els serveis que necessiti, que poden ser:
- Registre de la jornada laboral complint amb la normativa actual
- Control de les dedicació del personal als projectes de l’empresa
- Sistema helpdesk per poder oferir un bon servei d’atenció al client
- Gestió del calendari laboral i assignació de vacances
- Sistema de comunicació interna
- Seguiment a temps real de les hores i els llocs d’entrada i sortida de la plantilla.
- Identificació biomètrica facial, o per empremta dactilar o targeta.
- Avisos automatitzats de possibles errors en els marcatges.
- Enviament de documents als treballadors com nòmines, informes, etc.
D’aquesta manera hem aconseguit una que timenet sigui una complertíssima eina de control de presència, marcatges, registre de la jornada laboral, control de projectes i gestió de tiquets de suport, que no requereix una gran inversió i tampoc permanència, el que la fa ideal per a petites i mitjanes empreses.
Hem aconseguit que en una sola aplicació es puguin controlar les hores de treball de l’equip, i que a més a més es pugui veure de forma centralitzada, i d’un sol cop d’ull les entrades i sortides del personal, i el lloc físic del marcatge, també tenir disponible el registre de la jornada per al correcte compliment de la llei, i la possibilitat de poder controlar els temps de dedicació a projectes per optimitzar els recursos humans i físics de l’empresa i organitzar les tasques de suport al client.