La gestió del temps és bàsica per teletreballar

Una de les coses que cal que assumim fruit del confinament del que tot just ara estem sortint, és que treballar des de casa o remotament, és quelcom que ha vingut per quedar-se, ha estat un tema molt discutit durant tota aquesta crisi del coronavirus, però en el que tothom es posa d’acord és en que la gestió del temps és bàsica per teletreballar.

7/2/2020

Per treballar correctament online, cal que hi hagi una molt bona planificació de la càrrega de treball i del temps, és vital gestionar correctament les tasques que cal fer i repartir-les i organitzar-les tenint en compte objectius, que es poden marcar de forma diària, setmanal o mensual.

De fet la planificació diària és clau en el teletreball, perquè si es pensa en fites molt a llarg termini, es pot oblidar que el dia té unes 8 hores de treball, i que cal veure concretament quines tasques es poden fer en la jornada laboral per avançar cap als objectius més grans.

Alguns experts recomanen començar el dia amb la planificació de l’agenda, realitzar algun tipus de comunicació amb l’equip de treball, i després fer les tasques que requereixin més concentració. També diuen que és important marcar molt clarament un horari, perquè si no es tendeix a eternitzar les hores de treball, i això no fa augmentar la productivitat, si no que acaba cansant i cremant a les persones que fan teletreball.

Sembla que des del govern s’està treballant en alguna Llei que reguli d’una forma efectiva totes les problemàtiques que han sorgit arrel del teletreball, com per exemple la conciliació quan es comparteix l’espai amb els fills i la família, o els límits de disponibilitat de les persones, ja que teletreballar no implica estar 24 hores al dia connectats.

gestió del temps

timenet és un sistema que permet gestionar el temps i les tasques i facilitar el teletreball i la conciliació, ja que és un sistema de registre de la jornada laboral amb el que es pot marcar quan comença i quan acaba, i es poden computar totes les hores de treball, i fins i tot diferenciar-les, si a la vostra organització encara no hi ha cap sistema de registre de la jornada laboral, ara és el moment d’implantar-lo, perquè tal i com hem apuntat al començament d’aquest post, el teletreball ha vingut per quedar-se!

VOLEU MÉS INFORMACIÓ?

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-vos publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant considerarem que n'accepta el seu ús. Pot saber més sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top