De fet el 8 de març del 2019, ja es va introduir a l’Estatut dels Treballadors un nou apartat a l’article 34 sobre registre de la jornada, en el que s’estableix que les empreses garantiran el registre diari de la jornada, i que aquest inclourà l’horari concret d’inici i finalització de la jornada de treball de cada persona, sense perjudici de la flexibilitat horària que s’estableix en aquest article.
Per altra banda, aquest registre de la jornada, s’haurà d’organitzar i documentar a través de negociació col·lectiva o acord amb l’empresa, tot i que també es podrà fer per decisió de l’empresari, sempre i quan s’hagi consultat abans amb els representants legals dels treballadors de l’empresa.
Tot això es pot gestionar d’una forma molt efectiva amb timenet, una aplicació online, fàcil i econòmica, que no necessita instal·lar cap software i accessible des de qualsevol lloc i dispositiu amb connexió a Internet.
timenet posa al vostre abast un complet sistema de control d'horaris i organització del temps de treball, i us permet contractar només allò que necessiteu:
Marcatges, el mòdul per facilitar fitxar a la feina, tant a l’empresa com en teletreball.
Projectes, el mòdul per gestionar els temps dedicat o les depeses associades als vostres projectes i que us ajuda a millorar la rendibilitat de les feines realitzades.
Tiquets helpdesk, el mòdul que us permet organitzar les tasques d’atenció al client, gestionar millor les feines internes i que us ajudarà a treballar de forma més eficient i millorar la satisfacció dels vostres clients.