La recent aprovació del decret que obliga totes les empreses a registrar la jornada laboral dels seus treballadors ha provocat un augment en la demanda d'aquest tipus d'aplicacions ... Ha passat això amb timenet?
Sí, hem notat un augment espectacular en la demanda de timenet, una solució fàcil i econòmica per al control dels temps de treball, que vam llançar al mercat en 2016 i que, des de llavors, ve evolucionant i s'adapta perfectament a les exigències de la legislació vigent. Amb aquest nou impuls, la nostra estratègia actualment passa per consolidar l'aplicació timenet com una de les solucions de registre de la jornada laboral i control de temps de treball més utilitzades a nivell nacional.
Els seus desenvolupaments es vénen orientant a Pimes?
Sí, des de fa 15 anys orientem el nostre negoci a oferir solucions a Pimes i autònoms, que són pràcticament el 95% del teixit empresarial al nostre país. Els nostres primers desenvolupaments van ser les aplicacions webnet, un potent gestor de continguts web i plataforma de comerç electrònic, i mailnet, una eina per a l'enviament massiu de correus electrònics, destacant les dues solucions per la seva fiabilitat i facilitat d'ús, igual que timenet. Donat que els nostres desenvolupaments estan pensats per a Pimes, procurem crear solucions molt fàcils d'utilitzar per a qualsevol usuari i que siguin econòmiques, perquè qualsevol empresa pugui adoptar-les, però que igualment estiguin a l'avantguarda de la tecnologia, oferint funcionalitats que siguin útils als nostres clients .
Llavors, sobre quins punts fonamenten l'excel·lència?
Per a nosaltres el més important és oferir, com deia, productes fiables, econòmics i fàcils d'utilitzar, però sempre acompanyats d'un excel·lent servei al client. En GPI Software som molt conscients que qualsevol solució que oferim als nostres clients, a part de ser un producte, com deia, fiable, fàcil d'utilitzar i que evolucioni i millori constantment, deu anar acompanyada d'un servei de suport al client accessible i pròxim. La tecnologia actual ens permet tenir clients en qualsevol racó del país però, sota el nostre punt de vista, la distància no ha de ser mai un factor que substitueixi el tracte personal, ja sigui a través dels nostres distribuïdors o directament a través del nostre servei de suport telefònic. Per a molts dels nostres clients és important una cosa tan simple com poder parlar directament amb els nostres tècnics quan tenen algun dubte o volen millorar alguns dels seus processos. A més, cada setmana oferim als nostres clients seminaris de formació en línia totalment gratuïts.
LLEGIR TOTA L'ENTREVISTA