L’entrevista va començar explicant com funciona timenet i com es poden gestionar els temps de treball amb la nostra aplicació, destacant la seva gran facilitat d’ús, ja que a partir del moment que es contracta el servei, es rep un e-mail amb un vincle per descarregar l’aplicació i registrar-se, i amb uns 30 o 40 minuts ja es pot estar completament familiaritzat amb el sistema, i començar-lo a utilitzar.
Un cop fet això l’empresari ha de donar d’alta a tots els treballadors dins de la plataforma, i a partir d’aquí cada persona tindrà el seu usuari, i per tant podrà registrar totes les seves hores de treball des de qualsevol dispositiu que tingui connexió a internet, de la mateixa manera també es podran registrar les pauses i els descansos.
També es va parlar de com timenet ha pres també especial rellevància en el moment actual per poder gestionar el teletreball, ja que en primer lloc permet gestionar les hores que s’hi dediquen, i el que és més important és que ajuda a flexibilitzar els horaris per adequar-se als condicionants de cada treballador/a, i controlar que les jornades de treball no s’allarguin més del compte.
Finalment també es va explicar que timenet també disposa també d’un mòdul anomenat: Projectes, que permet assignar treballs concrets a cada persona, i per tant gestionar molt millor les hores dedicades a cada tasca, i també la productivitat, ja que es pot veure quantes hores ha treballat cadascú en els projectes assignats, i quin rendiment ha donat aquesta feina concreta.