Però s’ha detectat que molts d’aquests negocis no estan registrant la jornada laboral del la seva plantilla perquè o no saben com fer-ho correctament, o no tenen eines per poder-ho dur a terme, i per aquest motiu en molts casos tan sols es registra la sortida dels treballadors, o no es fa cap mena de control d’entrades i sortides.
Aquesta llei es va implantar per tal que les empreses puguin dur un registre total de les hores de treball de les seves treballadores i treballadors, incloent les hores extres, el qual cal guardar-lo per si hi ha una inspecció o l’administració, o la persona que treballa, el sol·licita.
El nostre sistema timenet permet dur a terme aquest registre de la jornada laboral de forma àgil i pràctica, ja que tan sols cal tenir un dispositiu amb connexió a internet, és una eina fàcil d’implantar, d’utilitzar i també molt econòmica, per tant és també un molt bon servei pels autònoms i les petites empreses.
A més a més timenet permet també marcar els temps de descans, i guardar correctament les dades, complint estrictament amb la normativa i també amb la privacitat de cada persona; és un sistema que es pot adaptar a qualsevol situació, fins i tot en els casos en els que hi ha flexibilitat horària o mobilitat geogràfica.
També és un sistema que es composa de diversos mòduls que es poden anar adquirint segons les necessitats de cada empresa, i que poden ser molt útils per teletreballar, i organitzar correctament les tasques a realitzar per part de cada persona.