El teletreball és l’estratègia d’empreses com Telefónica o Vodafone per retenir el talent

Una de les estratègies utilitzades per grans empreses com Telefónica i Vodafone per retenir el talent és el teletreball, i per això s’han incentivat plans per treballar a distància, ja que els salaris s’han reduït, molta plantilla ha marxat, i els hi està costant trobar i retenir personal.

7/4/2022

Sembla ser que les condicions dels treballadors/ores de Telefónica i Vodafone no són com fa alguns anys, ja que els sous han disminuït, i per tant la gent jove troba feines en altres llocs que estan millor pagades, que no pas les que ofereixen aquestes companyies, pel que es troben amb molta rotació de personal, i per això han posat en marxa plans de teletreball.

Telefónica ofereix a la seva plantilla una jornada laboral de 4 dies i 32 hores setmanals, amb una reducció salarial corresponent a cinc hores per tots les treballadors/ores que decideixin acollir-se a aquesta proposta, però tenint en compte que l’empresa bonifica un 20% aquesta reducció, o el que és el mateix, paga al volant d’una hora, de les cinc en les que es redueix la jornada.

A més a més, aquesta mateixa empresa, també ofereix als seus empleats/ades, la possibilitat de teletreballar dos dies a la setmana, des d’on vulguin, i sempre que es posin d’acord amb el seu responsable d’àrea; per tal que ho puguin fer, els hi faciliten un PC o portàtil, mòbil corporatiu, tarifa il·limitada i una cadira de treball ergonòmica.

Per altra banda, Vodafone ofereix tres dies a les setmana de teletreball, des de qualsevol lloc, i s’hi ha adherit un 97,6% de dones, i un 95,3% d’homes; i una altra iniciativa a la que s’han sumat un 96% dels treballadors, és la treballar presencialment durant el matí i fer-ho a distància a la tarda.

Retenir el talent

Són fórmules per retenir aquest talent que cada vegada està més buscat, i que amb sistemes de gestió del temps i dels projectes, com timenet, qualsevol empresa pot aplicar.

VOLEU MÉS INFORMACIÓ?

Aquest lloc web utilitza cookies. Les cookies pròpies s'utilitzen per millorar els nostres serveis i assegurar un bon funcionament de la pàgina. L'usuari té la possibilitat d'acceptar només les cookies necessàries o d'acceptar-les totes. A més té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar