timenet inclou de forma gratuïta un espai de 100MB, que es pot utilitzar per arxivar documents de la plantilla empresarial, tals com nòmines, justificants de baixes, comprovants de dietes, etc, o també es pot gestionar com un espai en el que els clients puguin enviar-hi documents, imatges, etc.
És molt important el fet que aquests documents estan allotjats en servidors segurs, i que hi tindran accés tan sols les persones autoritzades, d’aquesta manera es pot assegurar tota la documentació de possibles atacs de hackers, i també es pot controlar molt fàcilment qui hi té accés i de quina manera.
El mateix funcionament de timenet s’aplica també en aquest nou mòdul, ja que aquests arxius estaran disponibles des de qualsevol dispositiu que tingui connexió a internet, per accedir-hi no cal ni descarregar ni instal·lar cap programa, serà sempre accessible de forma fàcil i econòmica, per poder entrar tan sols caldrà el nom d’usuari i la contrasenya.
Amb aquesta sistema ja no caldrà enviar les nòmines de forma individual, si no que cada persona la tindrà accessible en el seu espai, de la mateixa manera, també hi tindran tota aquells documentació necessària per poder desenvolupar la seva feina.
El sistema funciona en doble sentit, de manera que els treballadors podran enviar a l’empresa els seus documents i justificants mèdics, comprovants de despeses, o qualsevol material que es necessiti, per tant és també una eina de gran utilitat pel teletreball.