El mòdul de serveis de timenet automatitza la gestió d’avisos, consultes i tasques internes, de manera que es pot oferir un servei d’atenció al client de més qualitat, perquè totes les seves peticions estaran centralitzades en un sol lloc, i per tant no hi haurà pèrdues de temps derivades de fer les tasques dues vegades.
El nou mòdul de serveis també permetrà controlar millor el temps que es dedica a cada client, facilitant l’organització, control i seguiment de les feines a fer dins de les empreses, perquè es podrà augmentar la productivitat del personal dedicat al “customer service”, i evitarà que hi hagi cap qüestió que es quedi sense resoldre, per tan ajudarà a incrementar la satisfacció del client i l’estalvi de costos de personal.
Les principals característiques del nou mòdul de serveis de timenet són les següents:
- Facilitat d’ús per l’empresa i per les persones que hi treballen.
- Millora del servei pels clients.
- Integració amb el correu electrònic i amb la pàgina web.
- Portal del client, amb zona privada per poder veure l’estat de les seves consultes.
- Estadístiques que permetran l’anàlisi de la gestió.
- Totalment online i sense haver d’instal·lar res.
- Accessible des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet.
- Possibilitat d’integració amb programes de gestió.