Recentment hem incorporat un mòdul de tiquets de suport al nostre sistema timenet, especialment creat per donar resposta a les necessitats de les PIMES, per tal de facilitar l’atenció al client, i facilitar la resolució totes les incidències i consultes que es puguin fer, això com poder controlar millorar les tasques internes.
Aquest sistema helpdesk es pot sincronitzar amb el correu electrònic, per tal que totes les consultes, demandes d’informació, incidències, reclamacions, etc, entrin directament a timenet, i facilitar l’atenció als clients a través del sistema de tiquets.
De la mateixa manera, també es pot integrar a qualsevol web un formulari de consultes, facilitant que tota la informació que vingui d’aquest anirà directament a al mòdul de tiquets de timenet i, fins i tot, es podrà assignar a un persona en concret perquè s’ocupi de cada consulta.
Una altra avantatge és que es poden importar els contactes de les agendes per permetre assignar tiquets a contactes concrets, de manera que es pugui crear un historial que ajudi a saber l’històric de cada client, i així poder millorar el servei d’atenció.
Al mateix temps els clients poden tenir accés a una pàgina web i veure l’estat dels seus tiquets, i també tota la informació generada entorn al seu cas.