Sembla ser que l’alcalde de la població en qüestió, va decidir fer un control sorpresa i anar a l’Ajuntament just a les 08:00 hores del matí, l’hora en la que la plantilla havia de començar a treballar, però quina va ser la seva sorpresa quan es va adonar que a aquella hora no hi havia ningú.
L’alcalde, que es va quedar a esperar per veure a quina hora arribava el personal, va poder comprovar com la primera persona va aparèixer a les 08:30 hores i la última a les 09:15, i aquest fet li va causar una gran indignació, ja que a les 15:00 hores finalitza l’horari de treball, pel que era impossible que es pogués complir amb la totalitat de la jornada laboral.
Problemàtiques com l’absentisme laboral es poden solucionar de forma fàcil i ràpida amb timenet, un sistema multiplataforma per poder registrar l’inici i el final de la jornada laboral, sigui de maner presencial o telemàtica.
En una sola aplicació de control d'hores de treball es poden veure de forma centralitzada les entrades i sortides dels treballadors i també el lloc on s’ha realitzar el marcatge, i a més a més, tota aquesta informació es pot tenir disponible per al correcte compliment de la llei, i també per controlar els temps de dedicació a projectes, de manera que permeti optimitzar els recursos humans l’empresa, i organitzar les tasques de suport al client.