Com controlar l’absentisme laboral?

Controlar l’absentisme laboral pot ser una tasca fàcil de gestionar amb eines com el mòdul de marcatges de timenet, ja que permet registrar fàcilment totes les hores de treball de la plantilla empresarial i també els absentismes.

4/9/2019

Segons l’informe trimestral sobre absentisme laboral realitzat per Randstad Research, hi ha més de 873.000 persones cada dia, a l’Estat espanyol, que no es presenten al seu lloc de treball, sigui per causes justificades o no; això suposa la pèrdua de més de 400 milions d’hores treballades.

El mòdul de marcatges de timenet, una eina molt fàcil, intuïtiva i econòmica, permet controlar les hores de treball dels empleats, doncs es tracta d’una aplicació per fitxar, a on es concentra tota la informació necessària sobre les entrades i sortides de les persones que treballen en una empresa, incloent les absències, les faltes d’hores i les impuntualitats.

Segons el mateix estudi al que fèiem referència, sembla ser que respecte al trimestre anterior, l’absentisme laboral ha crescut en general un 0,15%; i a Catalunya l’últim trimestre del 2018 es va registrar una taxa d’absentisme del 4,5%. Per poder millorar aquestes dades, és important trobar solucions efectives com timenet, una aposta per la flexibilitat i mobilitat, ja que es tracta d’una aplicació que es pot utilitzar des de qualsevol dispositiu que tingui connexió a Internet (telèfon, tableta, ordinador...) i que té la gran avantatge que no requereix instal·lar cap software ni App en el dispositiu des del qual es realitzaran els marcatges.

timenet permet gestionar molt fàcilment, i controlar amb un sol cop d’ull, el calendari laboral, les jornades de treball, els horaris, les baixes i permisos de la plantilla i també les vacances, tot d’una forma automatitzada i centralitzada. En una sola pantalla es poden visualitzar els torns de vacances de cada persona, i també configurar el màxim de treballadors que poden estar de vacances en un mateix període, d’aquesta manera es pot detectar fàcilment els dies en els que l’activitat empresarial es pot veure perjudicada per tenir menys personal disponible.

Igualment des de d’aquest panell de control de timenet, es poden veure les entrades i sortides del personal, i és una manera més fàcil i ràpida per poder controlar els absentismes o impuntualitats. També es pot fer un seguiment en temps real per saber des d’on fitxa cada persona i per tant saber la ubicació exacta en tot moment.

Controlar absentisme laboral

En moments com l’actual, un dels reptes empresarials, és millorar la productivitat, i això implica trobar solucions, com timenet, que permetin controlar i rebaixar les taxa d’absentisme i les corresponents pèrdues que això comporta.

 

 Contacti avui mateix per ampliar la informació!

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-vos publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant considerarem que n'accepta el seu ús. Pot saber més sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top