L'EINA COMPLETA PER
EL REGISTRE DE LA JORNADA LABORAL, LA GESTIÓ DE PROJECTES I L’ORGANITZACIÓ DE SUPORT AL CLIENT (tiquets o helpdesk)

timenet és un sistema multi plataforma de control de presència, marcatge, registre de la jornada laboral, control de projectes i gestió de tiquets de suport, que no requereix inversió i sense permanència.

En una sola aplicació de control d'hores de treball podreu veure de forma centralitzada les entrades i sortides dels treballadors i el lloc del marcatge, tenir disponible el registre de la jornada per al correcte compliment de la llei,  controlar els temps de dedicació a projectes per optimitzar els recursos humans i físics de l’empresa i organitzar les tasques de suport al client. Un sistema modular que us permet contractar només allò que necessiteu.

L'EINA COMPLETA PER<br/>EL REGISTRE DE LA JORNADA LABORAL, LA GESTIÓ DE PROJECTES I  L’ORGANITZACIÓ DE SUPORT AL CLIENT (tiquets o helpdesk)

  PagueU ÚNICAMENT PELS MÒDULS QUE NECESSITEU

No pagueu per funcionalitats que no necessiteu,
amb timenet podreu configurar en tot moment els mòduls que desitgeu activar (i estalviar la resta).

Controleu les hores totals treballades

Amb timenet, l'aplicació de control d'assistència laboral, podreu veure les hores treballades a la vostra empresa per tots els treballadors. A més a més, amb els seus potents filtres podreu detallar de forma precisa la consulta que desitgeu realitzar per trobar la informació que necessiteu en cada moment.

Conèixer les hores treballades a final de la jornada, mes o any pot ser clau per millorar els processos a la vostra empresa, guanyar en eficiència i treure major rendiment dels seus treballadors.

Reviseu el temps dedicat a projectes o serveis

La gestió dels vostres projectes, tasques o serveis us serà molt més fàcil amb la app de control d'hores de treball timenet. Controlant les hores dedicades pels vostres empleats als projectes podreu conèixer la rentabilitat de tots els vostres projectes i la productivitat de la vostra plantilla.

Genereu pressupostos molt més ajustats i optimitzats i coneixeu en temps real els recursos disponibles de la vostra empresa per cadascun dels projectes o tasques a dur a terme.

ORGANITZEU EFICIENTMENT EL SERVEI D'ATENCIÓ CLIENT

El mòdul de tiquets de suport o helpdesk de timenet, us permet atendre de forma ordenada i eficient les sol·licituds dels vostres clients, ja siguin consultes, reclamacions, incidències o qualsevol altra tipus de tasques. En un únic punt tindreu tota la informació de feines realitzades i pendents de realitzar ja sigui pels vostres clients com per tasques internes. 

Oblideu-vos dels problemes derivats per peticions que arriben per diferents canals i acaben generant duplicitats de feina i descontrol. 

Gestioneu els horaris, baixes i permisos

timenet us permet gestionar de forma fàcil l'horari i el calendari dels vostres treballadors mitjançant un intuïtiu calendari anual. Indiqueu els tipus de jornades laborables que necessiteu, així com les jornades festives, baixes i permisos, entre altres opcions.

Sovint és difícil recordar els treballadors que tenen festa, vacances, els que estan de baixa, etc. Controleu la situació i conegueu, en tot moment, la disponibilitat dels vostres treballadors a l'empresa amb la nostra app de control d'assistència laboral.

Assigneu vacances amb un mínim de recursos

Amb la gestió centralitzada de les vacances de la nostra app, podreu veure en una sola pantalla les vacances de tots els vostres treballadors. D'aquesta manera podreu garantir que tindreu, en tot moment, els recursos necessaris per la càrrega de treball de cada època de l'any.

A més, el timenet us mostrarà un avís si teniu dies amb menys treballadors del que configureu a l'aplicació perquè en pugueu prendre les mesures oportunes.

Comuniqueu-vos amb els vostres treballadors

El panell de timenet incorpora la funcionalitat d'enviar missatges a vostra plantilla. Podreu escollir si enviar missatges a tots els treballadors o a un de concret.

Qualsevol missatge és notificat immediatament al panell de control del treballador i, si ho configureu correctament, el treballador també podrà respondre al vostre missatge amb aquesta aplicació de control d'hores de treball.

Entrades i sortides en temps real

Al panell central de timenet podreu veure a l'instant els treballadors que estan treballant i rebre notificacions del temps que porten treballant o fora de la feina.

Sovint els recursos humans són el principal cost de l'empresa, per tant la seva optimització és indispensable per generar beneficis. timenet us ajuda a gestionar i controlar el temps dels vostres treballadors.

Marcatges en mobilitat geolocalitzats

timenet permet marcatges des de dispositius mòbils i, a més, localitza exactament la seva posició gràcies a la tecnologia de geolocalització dels dispositius actuals. Un cop fet el marcatge, l'administrador podrà veure sobre el mapa on està el vostre treballador.

Els treballadors que visiten clients o que realitzen tasques fora de la oficina utilitzaran aquesta opció per marcar. S'espera d'ells que estiguin on han d'estar, oi?

Registre de la jornada laboral obligat per Llei

Podreu imprimir els marcatges dels vostres treballadors per demostrar que porteu un control de la jornada laboral. A partir del mes de Maig del 2019 és obligatori tenir un sistema de registre laboral en tots els casos i a totes les empreses. Amb aquesta app de control d'hores de treball complir amb la llei será una tasca fàcil.

  • Registre de les hores d'entrada i sortida dels treballadors
  • Guardar les dades 4 anys
  • Control de les hores extres
  • Sancions de fins a 6.250€ per infracció greu

 Veure més informació sobre la obligatorietat del registre de jornada laboral i control d'hores extres

Notificacions d'errors de marcatge

El sistema us pot notificar diàriament, si així ho desitgeu, de l'existència de treballadors que hagin realitzat marcatges incorrectes o que hagin treballat menys hores de les previstes.

Us estalviareu entrar a l'administració del timenet si no s'han de dur a terme correccions, és a dir, només haureu d'entrar al panell de control per fer canvis. Si tot està correcte, no perdreu temps en comprovacions, l'aplicació timenet us fa aquesta tasca sense la vostra intervenció.

Múltiples punts de marcatge centralitzats

timenet permet marcatges des de múltiples punts d'accés al sistema, centralitzant totes les dades en una única base de dades. El sistema és àmpliament configurable y podeu definir tants punts de marcatge com necessiteu.

D'aquesta manera és possible que, per exemple, els seus empleats marquin una entrada des d'un dispositiu mòbil abans d'entrar a una reunió a les instal·lacions d'un client i, després, marquin la sortida des de l'empresa quan acaba la seva jornada laboral.

També podeu utilitzar dispositius de marcatge amb reconeixement facial, control de temperatura, empremta dactilar o lector de targetes.

Els treballadors podràn demanar vacances

Permeteu que els treballadors puguin sol·licitar dies de vacances sobre el seu calendari. Una sol·licitud que l'administrador de l'empresa podrà acceptar o denegar de forma completa o parcial amb la nostra app de control d'assistència laboral timenet. 

Una manera ràpida i eficaç de gestionar les vacances i el calendari laboral de la vostra empresa. Amb timenet podreu permetre que els vostres treballadors us proposin canvis de dies de treball i tindreu un panell de sol·licituds on podreu revisar, acceptar o denegar segons creieu. El sistema notificará tant a l'administrador com al treballador davant canvis en les sol·licituds.

Importeu i exporteu dades amb uns clics!

Gràcies al mòdul d'importació/exportació podreu satisfer totes les vostres necessitats de tractament de les dades ja que podreu sincronitzar en qualsevol sentit les dades del sistema. Podreu així, per exemple, generar llistats personalitzats i importar registres d'un programa extern.

Treballadors, calendari, marcatges, projectes... Exporteu totes les dades que necessiteu de la vostra llicència i importeu registres fàcilment cap a timenet.

timenet és l'aplicació amb GARANTIA TOTAL DE SATISFACCIÓ, si no us agrada US TORNEM ELS DINERS. Contacteu per més informació.

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar
Top