Aquestes dades cal contextualitzar-les a Espanya, un país en el que ja hi ha hagut sempre una escassa cultura del teletreball, ja que per les característiques de les feines que hi ha, tan sols un 34% està en condicions de teletreballar, segons dades d’un estudi europeu.
Pel que fa a les dades de l’any 2021, que tot just acabem de tancar, el 14,4% dels professionals teletreballava un o varis dies a la setmana, en contraposició amb el 85,6% restant, que no treballava a distància ni un sol dia a la setmana.
Tota aquesta poca cultura del teletreball, pot estar provocada per l’absència d’eines versàtils a les empreses, com el nostre sistema timenet, que permetin treballar en qualsevol situació, sigui presencialment, o en remot.
timenet és un sistema completament adaptable a les característiques de cada organització, permet registrar la jornada laboral, gestionar projectes, i també implementar un sistema d’atenció al client o helpdesk.
Totes aquestes funcionalitats es troben en una sola aplicació, que permet veure de manera centralitzada les entrades i sortides de cada treballador/a, i també el lloc des d’on s’ha realitzat, també es pot controlar el temps que cada persona dedica als projectes que se li han assignat, i es poden dur a terme tasques de suport al client.