Coneixeu les avantatges de gestionar el temps amb Timenet?

Coneixeu les avantatges de gestionar el temps amb Timenet?

Gestionar el temps amb timenet és un dels actius més importants de les empreses a dia d’avui, cal adaptar-se a les noves normatives, i ser capaços de controlar i registrar les hores de treball de la plantilla en una única plataforma com Timenet, en la que es puguin veure els horaris de tothom, el permisos laborals, les vacances o les absències, això permetrà a l’organització estalviar temps en burocràcia i guanyar en efectivitat i productivitat.

El permís de paternitat s’amplia a 8 setmanes per Decret Llei

El permís de paternitat s’amplia a 8 setmanes per Decret Llei

Des del passat 1 d’abril de 2019 el permís de paternitat s’amplia a 8 setmanes, que a partir de l’1 de gener de 2020 passaran a ser 12, i finalment 16 des de principis de 2021. Les sis primeres setmanes seran a jornada completa, mentre que les altres deu es podran repartir de la manera més convenient pel pare.

Com controlar l’absentisme laboral?

Com controlar l’absentisme laboral?

Controlar l’absentisme laboral pot ser una tasca fàcil de gestionar amb eines com el mòdul de marcatges de timenet, ja que permet registrar fàcilment totes les hores de treball de la plantilla empresarial i també els absentismes.

Com guanyar temps per gestionar millor el talent?

Com guanyar temps per gestionar millor el talent?

Guanyar temps per gestionar millor el talent de la plantilla d’una empresa és un dels temes que està a l’ordre dia, ja que la motivació del personal és un dels punts que pot fer augmentar la productivitat empresarial. Està demostrat que si les persones que treballen en una organització estan contentes i motivades amb la seva feina, donaran el màxim de sí mateixes, en canvi, si pel contrari estan insatisfetes, es limitaran a fer el mínim possible i no s’implicaran més.

Sabeu com gestionar el temps a la vostra empresa?

Sabeu com gestionar el temps a la vostra empresa?

Gestionar el temps és un dels reptes empresarials més importants per optimitzar la productivitat de la plantilla i aconseguir millorar, ja que principis com el de Pareto parteixen de la base que “el 20% del temps de treball d’una persona contribueix al 80% dels resultats”.

Teniu algun sistema de control d’horaris?

Teniu algun sistema de control d’horaris?

A partir del maig totes les empreses hauran de tenir un sistema de control d’horaris per poder registrar les hores d’entrada i de sortida dels seus treballadors, i computar la jornada laboral de cada un/a, així ho marca la nova normativa que entrarà en vigor d'aquí a dos mesos.

Registre obligatori de la jornada laboral al BOE de 12 de Març del 2019

Registre obligatori de la jornada laboral al BOE de 12 de Març del 2019

Ja s'ha publicat el BOE del decret llei del 08/03/2019 on es va aprovar la obligatorietat del registre de la jornada laboral, comencen els dos mesos de marge per les empreses

El Govern espanyol aprova el registre obligatori de la jornada laboral

El Govern espanyol aprova el registre obligatori de la jornada laboral

A partir del Maig serà obligatori tenir un registre de la jornada laboral dels vostres treballadors

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-vos publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant considerarem que n'accepta el seu ús. Pot saber més sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top