COM US POT AJUDAR TIMENET?

En el registre obligatori de la jornada laboral:

  • Facilita el registre de la jornada laboral, que és obligatori per totes les empreses des del passat 12 de maig de 2019.
  • Simplifica la gestió dels horaris, vacances, absències, permisos, descansos, puntualitat, horaris flexibles i molt més.
  • Eviteu importants sancions per no portar el registre de la jornada de forma fiable i sempre al dia.
  • Oferiu més transparència als vostres treballadors i eviteu possibles malentesos en la gestió de les hores treballades.

 

En la situació actual provocada pel Covid-19.

  • En la gestió i seguiment dels horaris del personal que treballa des de casa (teletreball).
  • En el seguiment i registre de la compensació d’hores del permís retribuït obligatori.
  • Com a mesura de prevenció de contagis a l’empresa, ja que els treballadors poden fitxar des del seu telèfon mòbil, ordinador o tablet.

 

Per què és important fitxar en dispositius individuals?

  • Podeu configurar timenet perquè els treballadors puguin fitxar des del seu mòbil només en els llocs on ho autoritzeu, per exemple que només ho pugin fer quan estan a l’empresa, o si fan teletreball quan estan en el seu domicili.
  • Podeu utilitzar dispositius físics com els de targetes de proximitat.
  • Segons el tipus de feina, podeu tenir treballadors que utilitzin un sistema o un altre o fins i tot varis sistemes depenent del lloc des del qual han de fitxar a la feina.

 

En el control dels projectes o de les feines realitzades:

  • En ocasions cal tenir un control del que s’està fent en teletreball, per veure si cal reorganitzar tasques i evitar tenir part de la plantilla molt saturada de feina i d’altra a la qual li pot estar sobrant temps.
  • Per veure si el teletreball s’està fent d’una forma eficient, ja que es pot detectar si el treballador està dedicant a una tasca més temps del que seria normal.
  • Per tenir un control centralitzat i a temps real de les tasques que s’estan fent per un mateix projecte, per saber en quin punt ens trobem, si resulta rendible, si s’han de facturar determinats conceptes o si s’han d’imputar despeses com dietes o quilometratge.

 

Per gestionar més eficientment l’atenció al client i organització de tasques internes:

El mòdul de tiquets de suport helpdesk de timenetus permet:

  • Atendre millor les peticions dels vostres clients.
  • Eliminar tasques repetitives.
  • Tenir un millor control sobre les feines a fer tant pels clients com per tasques internes.
  • Facilita la gestió de feines i comunicació tant si estem a l’empresa com en teletreball.

 

timenet és l'aplicació amb GARANTIA TOTAL DE SATISFACCIÓ, si no us agrada US TORNEM ELS DINERS. Contacteu per més informació.

Aquest lloc web utilitza cookies. Les cookies pròpies s'utilitzen per millorar els nostres serveis i assegurar un bon funcionament de la pàgina. L'usuari té la possibilitat d'acceptar només les cookies necessàries o d'acceptar-les totes. A més té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar
Top