En el registre obligatori de la jornada laboral:
- Facilita el registre de la jornada laboral, que és obligatori per totes les empreses des del passat 12 de maig de 2019.
- Simplifica la gestió dels horaris, vacances, absències, permisos, descansos, puntualitat, horaris flexibles i molt més.
- Eviteu importants sancions per no portar el registre de la jornada de forma fiable i sempre al dia.
- Oferiu més transparència als vostres treballadors i eviteu possibles malentesos en la gestió de les hores treballades.
En la situació actual provocada pel Covid-19.
- En la gestió i seguiment dels horaris del personal que treballa des de casa (teletreball).
- En el seguiment i registre de la compensació d’hores del permís retribuït obligatori.
- Com a mesura de prevenció de contagis a l’empresa, ja que els treballadors poden fitxar des del seu telèfon mòbil, ordinador o tablet.
Per què és important fitxar en dispositius individuals?
- Podeu configurar timenet perquè els treballadors puguin fitxar des del seu mòbil només en els llocs on ho autoritzeu, per exemple que només ho pugin fer quan estan a l’empresa, o si fan teletreball quan estan en el seu domicili.
- Podeu utilitzar dispositius físics com els de targetes de proximitat.
- Segons el tipus de feina, podeu tenir treballadors que utilitzin un sistema o un altre o fins i tot varis sistemes depenent del lloc des del qual han de fitxar a la feina.
En el control dels projectes o de les feines realitzades:
- En ocasions cal tenir un control del que s’està fent en teletreball, per veure si cal reorganitzar tasques i evitar tenir part de la plantilla molt saturada de feina i d’altra a la qual li pot estar sobrant temps.
- Per veure si el teletreball s’està fent d’una forma eficient, ja que es pot detectar si el treballador està dedicant a una tasca més temps del que seria normal.
- Per tenir un control centralitzat i a temps real de les tasques que s’estan fent per un mateix projecte, per saber en quin punt ens trobem, si resulta rendible, si s’han de facturar determinats conceptes o si s’han d’imputar despeses com dietes o quilometratge.
Per gestionar més eficientment l’atenció al client i organització de tasques internes:
El mòdul de tiquets de suport helpdesk de timenetus permet:
- Atendre millor les peticions dels vostres clients.
- Eliminar tasques repetitives.
- Tenir un millor control sobre les feines a fer tant pels clients com per tasques internes.
- Facilita la gestió de feines i comunicació tant si estem a l’empresa com en teletreball.