El nostre sistema timenet és una complertíssima eina que consta de diferents mòduls (marcatges projectes, serveis, importació/exportació, i fitxers) , que es poden contractar separadament, segons les necessitats de cada cas, i que permeten que qualsevol empresa pugui continuar amb la seva activitat laboral, sigui quin sigui la situació laboral i pandèmica que hi hagi.
El mòdul de marcatges permet registrar la jornada laboral, tant des de la pròpia empresa, com a distància, ja que per fer-ho tan sols cal comptar amb un dispositiu amb connexió a internet, i tan sol prement un botó es pot marcar i geolocalitzar l’inici i el final de la jornada laboral.
El mòdul de projectes permet que es puguin adjudicar feines concretes a cada persona, de manera que sigui possible fer un seguiment global de les tasques, i també de la implicació de cada persona que hi treballi, aquest és un altre element que permet que es pugui continuar amb l’activitat laboral des de qualsevol lloc, sigui des de la feina i des de casa.
El mòdul de tiquets de suport o helpdesk possibilita poder dur a terme un molt bon servei d’atenció i suport als clients, de manera centralitzada, eficient, perquè es pot fer un seguiment de cada tiquet, i també sent possible fer-ho des de les instal·lacions de l’empresa o teletreballant.
Els mòduls d’importació/exportació, i el de fitxers, possibiliten l’intercanvi d’informació de manera fàcil, i al mateix temps completament segura, i per tant també faciliten l’activitat laboral, sigui quin sigui el sector o tipus de treball.