Una aplicació pel control de l'horari laboral online, fàcil i econòmica, que no necessita instal·lar cap software i accessible des de qualsevol lloc i dispositiu amb connexió a Internet.
timenet posa al vostre abast un complet sistema de control d'horaris i organització del temps de treball i us permet contractar només allò que necessiteu:
Marcatges, el mòdul per facilitar fitxar a la feina, tant a l’empresa com en teletreball i ajudar-vos a complir amb la llei del treball que des de maig de 2019 demana un registre obligatori de la jornada laboral.
Projectes, el mòdul per gestionar els temps dedicat o les depeses associades als vostres projectes i que us ajuda a millorar la rendibilitat de les feines realitzades.
Tiquets helpdesk, el mòdul que us permet organitzar les tasques d’atenció al client, gestionar millor les feines internes i que us ajudarà a treballar de forma més eficient i millorar la satisfacció dels vostres clients.
Accessos, el mòdul que us permet gestionar quines persones poden accedir a determinades zones de la vostra empresa, tenir un historial d’aquests accessos i controlar-ho tot de forma fàcil, econòmica i centralitzada.
Avançat, un conjunt de funcions avançades que us permeten estalviar temps automatitzant processos de control, així com definir informes personalitzats o diferents sistemes d’intercanvi de dades amb altres aplicacions, ja sigui a través de l’intercanvi de fitxers o si sou desenvolupadors d’aplicacions utilitzant la nostra API (Interfície de programació d’aplicacions).